dilluns, 1 de juny del 2009

I ara què?

Tot esperant que la surti la nota al moodle i així poder apuntar-me a les llistes d'interins em preguntava que fèieu la resta. Què féu? Què fareu? Jo tinc pensat presentar una proposta de taller per fer... com no videoblogs. Gairebé ho encerteu. Darrerament estic fent coses amb vídeo i vull veure com plantejar el curs. De moment el vull fer eminentment pràctic. I quan dic pràctic em refereixo a aclarir conceptes del vídeo digital i Internet d'una manera posant-se a "fer coses", projectes personals o grupals. Dóna igual. M'apuntaré a les llistes però vull aplicar a nivell docent aquesta vessant meva més especialitzada. Doncs bé, suposo que totes i tots esteu fent coses, per aquesta raó m'agradaria obrir un fòrum entre nosaltres per poder ajudar-nos i manifestar les nostres inquietuds o dubtes.

2 comentaris:

  1. Hola, doncs absorvida per les entregues i treballs varis... ara què? ara, més!
    Més i diferent.
    En honor al Tour, jo també vaig per etapes, la primera, acabar la carrera., que en tinc moltes ganes.
    La segona, apuntar-me a llistes.
    I la tercera i espero que duri temps i temps tornar a produïr i a compaginar-ho amb la tasca docent, que també en tinc moltes ganes.

    On presentes aquesta proposta de taller? Endavant amb els videoblogs!

    ResponElimina
  2. I ara què? aquesta pregunta em remunta a una sessió de la gent de YP al primer (o segon?) any de carrera. Ara... ara toca posar-se a currar, apuntar-se a llistes de Secundaria, buscar potser un taller per no deixar de banda el treball i procés que tinc en mans, apuntar-se a llistes de CFGS, formar-se, fer un màster en un futur, estalviar, viatjar com sigui, autonòmitzar-se (segur que ni existeix la paraula), fer coses que tingui interès i que no siguin aburrides, estar en contacte, estar alerta, fer-se a un mateix, sortir de bzn?, agafar el brou per les banyes (aquesta va per Iniesta), implicar-se, implicar-se, implicar-se.... fins el infinit i més enllà...

    vaja.... ja he parat

    ResponElimina