dilluns, 15 de juny del 2009

LEGO SERIOUS PLAY

El passat dia 12 en un d'aquells trajectes habituals amb la Renfe resseguint la costa maresmenca... vaig llegir una entrevista (no he pogut recuperar el diari, el link és un foro d'internet, amb publicitat, però amb paciència es pot llegir prou bé) a la Contra de La Vanguardia.

Em va semblar prou interessant.
Entrevistàven a Lucio Margulis, un mestre especialitzat en Tècniques de l'Educació i que després ha anat desenvolupant el seu projecte i estudi cap altres camps.

Un dels seus projectes i motiu per el qual l'entrevistaven, era per el projecte que està duent a terme a Barcelona, amb el 22@, l'escola del futur. Un projecte que s'està portant (jugant) a terme, amb pares, mares, nens, nenes, Administració, mestres...
Resoldre conflictes, aprendre... mitjançant el joc. Com diu ell, una metodologia per a que cada persona es pugui expressar i comunicar amb tres dimensions.

A les web JuegoSerio i LegoSeriousPlay podeu trobar informació


3 comentaris:

  1. Gràcies, Glòria. Sempre he somiat incorporar el Lego a les meves classes. Em sembla que ja ho havia comentat això.

    ResponElimina
  2. Seria 'estupendu'. Jo era més de Tente, el Lego el vaig descobrir tard...

    ResponElimina
  3. Victor, thank you for your kind comment on my blog. Also, I love legos!

    ResponElimina