dimecres, 19 de gener del 2011

Tornem a ser aquí. Una nova presentació.

Aquesta presentació és nova, és a dir, nova en relació a aquella que vaig fer pel CAP. Curs que ara tampoc existeix. Aquesta vegada em de presentar un recurs, compartir una plana web. Però jo no puc presentar res d'això. He de presentar més d'una per tal d'entendre la plana que m'agradaria trobar. Primer em presentaré com el que sóc: professor de secundària de Visual i Plàstica, però estic a primària fent de mestre d'anglès. Tot i això quan vaig fer el curs del CAP ens van recomanar que veiessim aquest vídeo sobre la creativitat. Un tema del va parlar la Marga (?) el primer dia d'aquest nou curs que estic fent. Realment la creativitat de la que ella va parlar és la mateixa de la que parla en Sir Ken Robinson?


Un altre tema que està i no està, que l'hem de tenir present és la tecnologia com i de quina manera la podem utilitzar i com i de quina manera afecta als estudiants.



Un recurs d'anglès pel cicle d'infantil que no és ben bé un recurs per infantil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada