dijous, 16 d’abril del 2009

La resposta a DAFO

dafo1 dafo1 victor.emulsio Document sobre l'aplicació del mètode d'analisi DAFO a l'educació.

Us publico les respostes a la pregunta. Moltes gràcies.

Resposta de la Mònica Planas:

Hola Víctor, dir-te que la idea de l'anàlisi DAFO va sortir de mi, que treballo de consultora de formació en una empresa fent cursos d'e-learning. D'altra banda, comentar-te que, quan ens van passar la documentació sobre l'IES FÒRUM 2004, tal va ser la meva sorpresa al veure que la pròpia institució havia fet un DAFO sobre les problemàtiques. Més que d'on ve, jo em plantejava: on va? És a dir, crec que és una molt bona eina per avaluar una situació i incitar a la reflexió i aquest era el nostre propòsit quan ens vam apropiar d'aquest concepte per traslladar-lo a la maqueta.

Resposta de l'Isadora Willson:

Muchas gracias Sonia y Arantxa por sus comentarios y el link!!!, lo miraremos!... con el grupo y nuestra tutora, estamos buscando nuevas oportunidades para continuar con el trabajo que hemos hecho; además sería una buena instancia para motivar a los alumnos y al centro en general, viendo que pueden salir fuera de su espacio habitual con trabajos que ellos mismos han realizado.
Saludos a todos y que vaya bien con el Diario de Campo!
Isa

PD. en cuanto a la pregunta de Víctor, les envío un archivo adjunto que de alguna manera explica a modo de ejemplo, las posibilidades de utilizacion del análisis DAFO en educación. por otra parte, creo recordar que cuando se nos planteo hacer la presentación sobre una problemática del centro, se nos habló del DAFO como metodología para desarrollar la problemática. he visto que este recurso se ha utilizado en diversos campos de actuación (entre ellos la educación), aún cuando surgió como un estudio para las empresas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada